Najlepsza placówka bankowa mieście się przy ul. Trybunalskiej / Fot. B. Witkowski /
Oddział Banku Pekao przy ulicy Trybunalskiej 2 w Bydgoszczy został wyróżniony tytułem Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce.
– To dowód na to, jak dużą wartość ma jakość codziennej pracy zespołu – opartej na empatii, zaangażowaniu i indywidualnym podejściu do każdego klienta. Takie rezultaty nie byłyby możliwe bez systematycznego rozwoju kompetencji naszych pracowników. Dzięki regularnym szkoleniom potrafią trafnie rozpoznawać potrzeby klientów i budować z nimi trwałe relacje, co jest kluczowe w branży – podkreśliła Wioletta Biskup-Migdalska, dyrektor oddziału Banku Pekao przy ul. Trybunalskiej 2.
Instytucja Roku to największy na rynku, kompleksowy projekt skupiony na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym. W jaki sposób przeprowadzono badanie? W 10. edycji Instytucji Roku zrealizowano 1791 wizyt w placówkach bankowych, wykonano 7796 połączeń z infolinią, wysłano 780 zapytań e-mail, otworzono 430 kont osobistych, przeprowadzono 780 testów bankowości internetowych i aplikacji mobilnych, uwzględniono 57 455 ocen i recenzji prawdziwych użytkowników aplikacji mobilnych oraz 182 424 opinie w wizytówkach Google.
Jakość obsługi klienta jest badana w 14 kategoriach tematycznych i w 4 segmentach klienta (detalicznym, zamożnym, private banking i firmowym). Poziom jakości obsługi klienta jest weryfikowany przez realnych klientów zainteresowanych ofertą produktową, z jakiej najczęściej korzystają klienci: konto osobiste, konto dla dziecka i nastolatka, oszczędności i inwestycje, karty kredytowe, produkty hipoteczne oraz ofertę dla małych firm.
Poza docenieniem najlepszych banków Instytucja Roku nagradza także jakość obsługi klienta w poszczególnych placówkach bankowych, które w ciągu roku rywalizują o tytuł „Najlepszej placówki bankowej w Polsce”. Nagrodę przyznała redakcja mojeBankowanie.pl w ramach badania Instytucja Roku.
Zapisz się do newslettera Bydgoszcz Informuje!