Iga Świątek w memie stworzonym przez Pesę / Fot. Pesa Bydgoszcz SA
Linki wyprodukowane w bydgoskiej Pesie wzięły udział w reklamie tzw. Deutschlandticket. Za 49 euro na miesiąc można na nim jechać w całych Niemczech pociągiem, autobusem i tramwajem. Firma z Bydgoszczy stworzyła także mema z Igą Świątek w roli głównej.
Dwa czerwone, charakterystyczne nosy pociągów typu Link z Pesy – to m.in. widać w reklamie, dzięki Deutsche Bahn, największy kolejowy przewoźnik reklamuje tzw. Deutschlandticket. Od 1 maja można za 49 euro miesięcznie jeździć autobusami, pociągami, tramwajami w każdym regionie i mieście w Niemczech. W barwach Deutsche Bahn jeżdżą bydgoskie Linki z Pesy. Spółka dostarczyła do Niemiec 74 pociągów (23 dwuczłonowe i 51 trójczłonowych (BR 633). Są eksploatowane przez DB Regio w Sauerland (w rejonie Dortmundu – na trasach do Hagen, Wilhelmshöhe, Brilon, Unna, Dorsten), w Dreiech (okolice Frankfurtu nad Menem, trasa do Dieburg) oraz w Allgäu (rejon Kempten, trasy do Pfronten, Linda, Monachium, Augsburgu, Ulm, Immenstadt).
Iga Świątek i Pesa
Link z Pesy w barwach Deutsche Bahn – ten z trasy do Dieburga – „zagrał” także we wspólnym memie z Igą Świątek. To z kolei był zgrabny chwyt promocyjny zastosowany przez dział PR bydgoskiej firmy, która kieruje Maciej Grześkowiak. Były wiceprezydent Bydgoszczy jest fanem tenisa. WTA zaproponowała kibicom zabawę – tworzenie memów z charakterystycznym wykrokiem Igi Świątek. Pesa stworzyła więc mema, w którym najlepsza tenisistka świata bardzo się spieszy do pociągu Pesy.