Bydgoski Jarmark Świąteczny był hitem wśród mieszkańców i turystów/fot. B.Witkowski
Chociaż za oknami letnia aura, miasto Bydgoszcz już przygotowuje się do kolejnej edycji Jarmarku Świątecznego. Wystawcy, którzy chcą w nim uczestniczyć, mogą przesyłać swoje zgłoszenia.
Znamy wstępną datę Bydgoskiego Jarmarku Świątecznego, który planowany jest w dniach 18 listopada – 22 grudnia. Tak jak w ubiegłych latach odbędzie się w sercu miasta – na moście Staromiejskim, placu Teatralnym i Starym Rynku. Już dziś zgłaszać mogą się wystawcy chętni do wzięcia udziału w uwielbianej przez bydgoszczan i turystów imprezie. Jakie stoiska są poszukiwane? Te oferujące kulinarne specjały i słodkości, świąteczne ozdoby, oraz rękodzieło.
Opłata za uczestnictwo w Jarmarku składa się z opłaty eksploatacyjnej z tytułu najmu stoiska i zróżnicowanej kwoty zależnej od rodzaju towaru wskazanego przez Wystawcę w Karcie Zgłoszenia:
- 1700 zł netto – rękodzieło, ozdoby świąteczne
- 2300 zł netto – artykuły spożywcze
- 2850 zł netto – gastronomia (bez sprzedaży alkoholu)
- 3450 zł netto – gastronomia ze sprzedażą alkoholu
- 4000 zł netto – sprzedaż alkoholu.
Ceny nie zawierają kosztów energii elektrycznej.
Chętni do sprzedaży swoich towarów w czasie jarmarku swoje zgłoszenia mogą przesyłać na adres e-mail: jarmark@um.bydgoszcz.pl. Zgłoszenia przyjmowane będą do 22 września 2023 roku. Szczegółowe informacje dostępne są w regulaminie.
Na pytania odpowiedzą przedstawiciele Biura Promocji Miasta i Współpracy z Zagranicą – tel. 58 58 446 lub 58 58 053 lub tel. 58 58 883.
Zapisz się do naszego newslettera!