Giełda Produktów Turystycznych w Bydgoszczy. Powstanie sklep internetowy z lokalną ofertą

Z Bydgoszczy ma promieniować inicjatywa turystyczna na region / Fot.B.Witkowski/UMB

We wtorek, 21 listopada, w City Hotelu przy ul. 3 Maja, odbędzie się Giełda Produktów Turystycznych. Będzie około 20 wystawców z regionu. Prezentacja odbędzie się w godz. 10-15.

– Giełda jest pomyślana jako platforma spotkania i prezentacji oferty turystycznej Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego, a szerzej – regionu. Swoje oferty zaprezentują atrakcje turystyczne, samorządy, grupy działania. Mamy nadzieję, że dzięki temu projektowi wystawcy zyskają kontakty, które pozwolą im na stworzenie nowej, ciekawej oferty, natomiast odwiedzający znajdą nowe pomysły na spędzanie wolnego czasu niemal za progiem własnego domu. W ramach giełdy będzie można również dokonać zakupu wybranych produktów – przekazują organizatorzy giełdy z Bydgoskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej ByLOT.

Chcemy, by z Bydgoszczy promieniowała inicjatywa turystyczna na cały region, a w szczególności na obszar Metropolii Bydgoszcz. Na giełdzie będzie ok. 20 wystawców z różnych stron naszego regionu – zapowiada Jan Karol Słowiński, prezes ByLOT-u.

Pojawią się wystawcy z Włocławka, Brześcia Kujawskiego, Koronowa, Włocławka, Chełmna, Borów Tucholskich. Swoje stoiska będą mieli m. in. przedsiębiorcy z: „Niech Cię Zakole”, „Kozia Dolina”, „Winnica Irena” czy „Muzeum Kanału Bydgoskiego”.

Owocem tegorocznej giełdy będzie stworzenie profesjonalnego sklepu internetowego ByLOT-u, mającego w swoich zasobach produkty regionalne oferowane przez wystawców i współpracowników bydgoskiej organizacji. – Otwieramy się mocniej na działania komercyjne. W przyszłości stworzymy portal poświęcony turystyce kulinarnej w naszym regionie – mówi Jan Karol Słowiński.

Zapisz się do newslettera Bydgoszcz Informuje!

Udostępnij: Facebook Twitter