„Metropolia za pół ceny”. Trwa tydzień zniżek w 160 punktach w Bydgoszczy i okolicy. Gdzie są promocje?

Metropolia za pół ceny / Fot. nadesłane

Na tydzień akcji „Metropolia za pół ceny” czekają przedsiębiorcy i mieszkańcy z Bydgoszczy oraz okolic. Zgłosiło się ponad 160 przedstawicieli usług i handlu.

Od poniedziałku (29 września) wystartowała ósma edycja tygodnia zniżek w Bydgoszczy i regionie „Metropolia za pół ceny”. W tym roku do akcji zgłosiło się ponad 160 przedsiębiorców. Zakupy czy usługi za połowę ceny można realizować do niedzieli (5 października), lecz nie w każdym miejscu. Zgłaszające się firmy i instytucje samodzielnie wybrały termin przeprowadzenia promocji w swoich punktach. Mogły to uczynić w ciągu minimum trzech dni w trakcie całego tygodnia. W ofercie powinny znaleźć się co najmniej trzy produkty lub usługi. Mniejsza liczba jest dozwolona w przypadku firm nieposiadających możliwości obniżenia cen tylu produktów lub usług.

Nie tylko sklepy stacjonarne

Warto powiedzieć, że w akcji biorą też udział sklepy internetowe. To nie tylko regionalni przedsiębiorcy, ale zdarzają się duże, ogólnopolskie marki. Zapraszamy mieszkańców do zapoznania się z ofertą – mówiła Justyna Torzewska, menadżerka marketingu w grupie Enjoy Media, operatora akcji podczas konferencji prasowej dotyczącej „Metropolii za pół ceny” w poniedziałek, 29 września.

Jak co roku najliczniejszą branżą jest gastronomia. W ramach akcji można spróbować dań z przeróżnych części świata. Liczne są też oferty z branży beauty oraz salony optyczne. To super okazja na zadbanie o siebie czy zamówienie okularów korekcyjnych w promocyjnej cenie – dodała.

Uczestnicy konferencji dot. „Metropolia za pół ceny” 2025 / Fot. MK

Promocje będzie można znaleźć m.in. w salonach kosmetycznych, sklepach optycznych czy odzieżowych i instytucjach kultury. Oczywiście nie brakuje także restauracji czy kawiarni. Czy atrakcji turystycznych jak rejs Bydgoskim Tramwajem Wodnym. Informacje o nich i oferowanych zniżkach można znaleźć na stronie akcji www.zapolceny.metropoliabydgoszcz.pl oraz fanpage’u Metropolia za pół ceny.

„Metropolia za pół ceny”. Korzyści po obu stronach

Dla nas to rewelacyjna reklama i możliwość pozyskania stałych klientów. Dla odwiedzających to też niesamowita okazja do skorzystania z usług, z których nie możemy skorzystać na co dzień – powiedziała Magdalena Andler – właścicielka Atelier Wizerunku AWMA, która zabrała głos w imieniu przedsiębiorców. Bierze udział w akcji ósmy raz, czyli od początku.

Cieszymy się, że przedsiębiorcy sami zgłaszają się do nas z pytaniami od kiedy można się zapisać na kolejną edycję. Ale wiemy też, że mieszkańcy czekają na rabaty, które przygotowali dla nich partnerzy – powiedział Łukasz Krupa, zastępca prezydenta Bydgoszczy oraz dyrektor Biura Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz.

Projekt jest kontynuacją dobrze przyjętej akcji „Bydgoszcz za pół ceny”, która zasięgiem obejmuje także gminy wchodzące w skład Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz: Białe Błota, Barcin, Bydgoszcz, Dąbrowę Chełmińską, Dobrcz, Kcynię, Koronowo, Łabiszyn, Mroczę, Nakło, Nową Wieś Wielką, Osielsko, Pruszcz, Rojewo, Sicienko, Solec Kujawski, Szubin oraz Żnin.

Zapisz się do newslettera „Bydgoszcz Informuje”!

Udostępnij: Facebook Twitter