Metropolia za pół ceny / Fot. nadesłane
Na tydzień akcji „Metropolia za pół ceny” czekają przedsiębiorcy i mieszkańcy z Bydgoszczy oraz okolic. Zgłosiło się ponad 160 przedstawicieli usług i handlu.
Od poniedziałku (29 września) wystartowała ósma edycja tygodnia zniżek w Bydgoszczy i regionie „Metropolia za pół ceny”. W tym roku do akcji zgłosiło się ponad 160 przedsiębiorców. Zakupy czy usługi za połowę ceny można realizować do niedzieli (5 października), lecz nie w każdym miejscu. Zgłaszające się firmy i instytucje samodzielnie wybrały termin przeprowadzenia promocji w swoich punktach. Mogły to uczynić w ciągu minimum trzech dni w trakcie całego tygodnia. W ofercie powinny znaleźć się co najmniej trzy produkty lub usługi. Mniejsza liczba jest dozwolona w przypadku firm nieposiadających możliwości obniżenia cen tylu produktów lub usług.
Nie tylko sklepy stacjonarne
– Warto powiedzieć, że w akcji biorą też udział sklepy internetowe. To nie tylko regionalni przedsiębiorcy, ale zdarzają się duże, ogólnopolskie marki. Zapraszamy mieszkańców do zapoznania się z ofertą – mówiła Justyna Torzewska, menadżerka marketingu w grupie Enjoy Media, operatora akcji podczas konferencji prasowej dotyczącej „Metropolii za pół ceny” w poniedziałek, 29 września.
– Jak co roku najliczniejszą branżą jest gastronomia. W ramach akcji można spróbować dań z przeróżnych części świata. Liczne są też oferty z branży beauty oraz salony optyczne. To super okazja na zadbanie o siebie czy zamówienie okularów korekcyjnych w promocyjnej cenie – dodała.

Promocje będzie można znaleźć m.in. w salonach kosmetycznych, sklepach optycznych czy odzieżowych i instytucjach kultury. Oczywiście nie brakuje także restauracji czy kawiarni. Czy atrakcji turystycznych jak rejs Bydgoskim Tramwajem Wodnym. Informacje o nich i oferowanych zniżkach można znaleźć na stronie akcji www.zapolceny.metropoliabydgoszcz.pl oraz fanpage’u Metropolia za pół ceny.
„Metropolia za pół ceny”. Korzyści po obu stronach
– Dla nas to rewelacyjna reklama i możliwość pozyskania stałych klientów. Dla odwiedzających to też niesamowita okazja do skorzystania z usług, z których nie możemy skorzystać na co dzień – powiedziała Magdalena Andler – właścicielka Atelier Wizerunku AWMA, która zabrała głos w imieniu przedsiębiorców. Bierze udział w akcji ósmy raz, czyli od początku.
– Cieszymy się, że przedsiębiorcy sami zgłaszają się do nas z pytaniami od kiedy można się zapisać na kolejną edycję. Ale wiemy też, że mieszkańcy czekają na rabaty, które przygotowali dla nich partnerzy – powiedział Łukasz Krupa, zastępca prezydenta Bydgoszczy oraz dyrektor Biura Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz.
Projekt jest kontynuacją dobrze przyjętej akcji „Bydgoszcz za pół ceny”, która zasięgiem obejmuje także gminy wchodzące w skład Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz: Białe Błota, Barcin, Bydgoszcz, Dąbrowę Chełmińską, Dobrcz, Kcynię, Koronowo, Łabiszyn, Mroczę, Nakło, Nową Wieś Wielką, Osielsko, Pruszcz, Rojewo, Sicienko, Solec Kujawski, Szubin oraz Żnin.

Zapisz się do newslettera „Bydgoszcz Informuje”!