Gofry z D-Lickious/Fot. Facebook/D-Lickious
4 lutego do Bydgoszczy wkracza D-Lickcious. Brand, który ogłasza się mianem „Real PORN Food”, sprzedaje gofry przypominające swym kształtem intymne części ciała: kobiece i męskie. Kontrowersyjne wyroby są popularne w kolejnych miastach Polski.
Pierwszy lokal pod szyldem D-Lickcious otwarto w maju 2022 roku. Teraz gofry w kształcie genitaliów można kupić w Łodzi, Poznaniu i Krakowie. 1 lutego planowane otwarcie drugiej cukierni w Poznaniu. Trzy dni później D-Lickcious odwiedzą klienci z Bydgoszczy i Szczecina.
Norma na zachodzie, kontrowersja nad Wisłą
Gofry w kształcie intymnych części ciała wywołują w naszym kraju duże emocje. Mają tylu samo zwolenników co przeciwników. Co ciekawe, w Europie, Wielkiej Brytanii i USA, słodkości przypominające narządy płciowe są sprzedawane od dłuższego czasu. Gofry w kształcie penisa cieszą się szaloną popularnością w Hiszpanii. Tam kupimy je w stolicy i wielu turystycznych kurortach.
– Kraje Europy w których podobne wypieki istnieją, są zdecydowanie bardziej otwarte. Ich mieszkańcy są bardziej ekstrawertyczni. To naturalne, że tam są bardziej otwarci na takie rzeczy niż w Polsce – mówi przedstawiciel D-Lickcious.
Poznaj Bydgoszcz z każdej strony – zapisz się do naszego newslettera!
D-Lickcious. Słodkości i edukacja seksualna
D-Lickcious oferuje swoim klientom gofry na patyku oraz milkshake: D-Waffle, V-Waffle i M-Shake Niezależnie od kształtu (penis lub wagina), do wyboru polewy i posypki w różnych smakach. W sezonie zimowym w sprzedaży również kawa.
– Nasze gofry są naprawdę smaczne i znacznie lepsze niż klasyczne, chociażby z powodu ciasta i dodatków – przekonuje przedstawiciel firmy.
Kształt gofrów to nie jedyny seksualny akcent, jaki znajdziemy w cukierniach D-Lickcious. W lokalach czekają broszury edukacyjne. Pojawią się również w Bydgoszczy, w sklepie przy ul. Focha 10. – Aktualnie pracujemy nad specjalną linią pomocy, gdzie będzie można zadzwonić niezależnie od miasta w którym osoba potrzebująca się znajduje – czytamy w oświadczeniu firmy.
D-Lickcious to marka, która skupia wokół siebie studentów i seksuologów. Prowadzą wspólne działania na rzecz edukacji seksualnej w Polsce. W sieci udostępniane są kolejne odcinki podcastu – #Sexpodcast by D-Lickcious.
Sieć chwali się również działaniami przeciwko marnowaniu żywności. W aplikacji Foodsi można kupić przecenioną żywność „po godzinach”.
– Jeśli chodzi o odbiór młodych ludzi to jest zdecydowanie lepszy, niż ludzi starszych. Tu wchodzi w grę zmiana pokoleniowa dotycząca myślenia o seksie, jednak ludzie starsi również nas odwiedzają i nie mają z tym żadnego problemu – dodaje Maksymilian Chodziak, CEO D-Lickcious Polska.